info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

با حضور وزیر کشور عبداللهی استاندار البرز معارفه شد/ تاکید استاندار بر اهمیت توجه به موضوعات اقتصادی

کد خبر: 22718
تاریخ انتشار: 23 آبان 1400 - 00:05

مراسم تکریم و معارفه استاندار البرز با حضور وزیر کشور برگزار شد و با ابلاغ حکم توسط وزیر مجتبی عبداللهی رسما سکانداری البرز را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی استان البرز مراسم تکریم و معارفه استاندار البرز روز بیست و دوم آبان ماه با حضور وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزاری شد.

در این مراسم که با حضور مقامات ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی همراه بود، احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: استاندار کنونی البرز مدیری جهادگر، پرتلاش و پرافتخار در صحنه سازندگی است و هر کار مهمی در تهران را دنبال کنیم رد پایی از دکتر عبداللهی در آن است و از امروز در ردای خدمت به مردم البرز حضور دارد.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به مشکلات و همچنین پتانسیل های استان البرز گفت: این استان ظرفیت‌های مهمی دارد که باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد، وجود ۳۵۰۰ واحد صنعتی و ۱۵۰ برند ملی و بین‌المللی در البرز موحب شده است که بخش زیادی از صادرات کشور از مبدأ این استان انجام شود.

وحیدی با بیان اينکه البرز دارای سرمایه انسانی و صنایع مختلف و دانشگاه‌های معتبر است، افزود: امکان استفاده از نخبگان در این استان به خوبی وجود دارد.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز هم در این مراسم بیان کرد که در این مسئولیت به دنبال ایجاد و تقویت همدلی، انسجام و وحدت در استان در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم است‌.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه پرداختن به موضوعات اقتصادی استان از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: البرز در موضوع توسعه ملی بیش از سهم خود نقش داشته ولی در حوزه استانی و منطقه ای باید به حق خود برسد.

عبداللهی ادامه داد: آبادانی استان در چارچوب توسعه پایدار محقق می شود که باید در البرز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در این مراسم از زحمات و خدمات ارزنده عزیزالله شهبازی که از دهه پایانی آذرماه ۹۷ تا ۲۲ آبان امسال سکانداری البرز را عهده دار بوده است، تجلیل شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید