info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

فرصت حضور در نمایشگاه های تخصصی امارات فراهم شد/پرداخت یارانه های حمایتی

کد خبر: 22616
تاریخ انتشار: 16 آبان 1400 - 12:08

به اطلاع می‌رساند پیرو اعلام شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز فرصت حضور بنگاه های خرد، کوچک و متوسط و اعزام هیات های تجاری در نمایشگاه های تخصصی کشور امارات متحده عربی همزمان با اکسپوی ۲۰۲۰ دبی فراهم شده است.

در این خصوص شرکت شهرک های صنعتی استان البرز جهت تسهیل فرآیند حضور بنگاه های اقتصادی و اعزام هیات های تجاری- صنعتی پس از اتمام نمایشگاه و بازگشت واحد صنعتی در صورت تایید معاونت صنایع کوچک این شرکت، مبلغی را به شرح ذیل بابت یارانه حمایتی در قابل فاکتورهای ارائه شده به واحد صنعتی مذکور پرداخت می نماید.

۱- بازدید از نمایشگاه های خارجی و اعزام هیات های تجاری: حداکثر ۸۰ درصد هزینه تردد و اسکان یک نماینده از بنگاه (شرکت) به غیر از هزینه غذا و چاپ کاتالوگ انگلیسی جدید حداکثر تا سقف ۱۰۰۰ میلیون ریال.

۲- اخذ غرفه در نمایشگاه های خارجی: حداکثر ۸۰ درصد هزینه های اجاره و تجهیز غرفه، حمل و نقل بار، بلیط و اسکان یک نماینده از بنگاه شرکت به غیر از هزینه غذا چاپ بروشور و کاتالوگ و نیز شرکت در دوره آموزشی مورد نیاز قبل از حضور در نمایشگاه خارجی حداکثر تا سقف ۲۵۰۰ میلیون ریال.

۳- شرکت کننده می بایست مدیرعامل یا یکی از اعضای هیات مدیره و یا در صورت حضور احدی از کارکنان ایشان می بایست دارای سابقه بیمه در سه ماه گذشته قبل از شرکت در نمایشگاه باشد.

لازم به توضیح است فهرست نمایشگاه های مذکور در  جدول نمایشگاههای تخصصی امارات ذکر شده است.

 

 
مطالب مرتبط

پاسخ دهید