info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

اطلاعیه برگزاری چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی البرز

کد خبر: 28910
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1401 - 22:07

 

 

 چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز همزمان با انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور برگزار می شود

بر این اساس آگهی نوبت اول برگزاری انتخابات اتاق های بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور توسط انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی سراسر کشورمنتشر شد.

 انتخابات اتاق‌های بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی سراسر کشور چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ برگزار خواهد شد.

زمان ثبت نام جهت اعلام کاندیداتوری : ۴ الی ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

متن آگهی بدین شرح است :

در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات دهمین دوره هیأت های نمایندگان اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور از ساعت ۸ الی ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ در محل هائی که توسط هیأتهای نظارت بر انتخابات اتاق شهرستان ها تعیین و به تائید انجمن نظارت بر انتخابات می رسد برگزار خواهد شد.

بدینوسیله در اجرای بند ۵/۸ ماده ۵ آئین نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیأت نمایندگان اتاق ایران و اتاق های شهرستان مصوب ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ شورای عالی نظارت بر اتاق ایران از تمامی اعضاء محترم "حقیقی و حقوقی" اتاق های بازرگانی سراسر کشور که وفق مفاد این آگهی واجد شرایط اعلام نامزدی در انتخابات می باشند و داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی شهرستان محل صدور کارت عضویت هستند درخواست می شود از ساعت صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ نسبت به اعلام کاندیداتوری و ثبت نام اقدام نمایند.

وفق بند ۷/۵ ماده ۵ آئین نامه فوق الاشاره اشخاص با داشتن شرایط ذیل می توانند داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان شوند :

الف) داشتن کارت عضویت معتبر حقیقی و یا حقوقی با حداقل ۲ سال سابقه عضویت پیوسته و یا ناپیوسته

ب) تابعیت ایرانی و داشتن اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران

ج) عدم سابقه ورشکستگی به تقصیر و تقلب

د) عدم محکومیت به مجازاتی که موجب محدودیت از حقوق اجتماعی می شود

هـ) احراز اهلیت تجاری و یا فعالیت اقتصادی علاوه بر شرایط فوق الاشاره وفق مستندات و مدارک تقدیمی و یا استعلام از مراجع مسئول یا بارگذاری مدارک از طریق داشتن یکی از شروط ذیل بنا به تأئید اولیه هیأت نظارت بر انتخابات اتاق شهرستان و تأئید نهایی انجمن نظارت بر انتخابات مشتمل بر:

۱ - ارائه مستندات حداقل فروش ۱۵ میلیارد تومانی در یکسال بر اساس اظهارنامه های مالیاتی

۲- ارائه لیست پرداخت حق بیمه شاغلین تأمین اجتماعی حداقل ۲۰ نفر شاغل در یکسال

۳-ارائه گواهی انتخاب به عنوان صادر کننده یا تولید کننده نمونه در سطح استانی و یا ملی

۴- ارائه اسناد مثبته موید داشتن حداقل ۲ سال سابقه مدیریت مدیر عاملی یا عضویت در هیات مدیره شرکت های اقتصادی که شرکت مذکور یکی از شرایط بند ۱ یا ۲ و و یا ۳ بند (هـ) فوق الاشاره را داشته باشند.

تبصره ۱: اشخاص حقوقی مشروط به دوسال دارا بودن کارت عضویت و شرایط فوق الاشاره وفق مصوبه هیات مدیره خود می توانند یکی از اعضای هیأت مدیره و یا مدیر عامل خود که دارای حداقل ۲ سال سابقه حضور در سمت های مذکور باشند را داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان اتاق محل صدور کارت عضویت خود نمایند لازم به ذکر است شخص حقیقی مذکور به استناد کارت عضویت شخص حقوقی به صورت حقیقی داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان می شود.

تبصره ۲: هر شخص حقیقی صرفاً می تواند نمایندگی یک شخص حقوقی را در اعلام نامزدی در هیأت نمایندگان بر عهده داشته باشد.

نحوه ثبت نام و اعلام نامزدی عضویت در هیأت نمایندگان:

به استناد تبصره ذیل بند ۵/۱۳ ماده ۵ آئین نامه و مصوبات انجمن نظارت بر انتخابات مقرر است فرآیند ثبت نام اخذ رأی شمارش رأی ، اخذ شکایت و ... بصورت الکترونیک برگزار گردد.

لذا متقاضیان از ساعت و تاریخ اعلام شده فوق الاشاره می توانند از طریق ورود به آدرس اینترنتی https://election.iccima.ir و طی مراحل و فرآیند های مندرج در سامانه و بارگذاری مستندات و تکمیل فرمهای مربوطه و اخذ کد رهگیری نسبت به ثبتنام اقدام نمایند.

تبصره ۳: چنانچه هر یک از داوطلبان به هر دلیل موفق به ثبت نام به صورت الکترونیک نگردند می توانند در بازه زمانی مذکور با در دست داشتن مستندات لازم به هیأت نظارت بر انتخابات اتاق شهرستان مراجعه و نسبت به ثبت نام و تحویل مدارک و اخذ رسید چاپی حاوی کد رهگیری ثبت نام اقدام نمایند.

تبصره ۴ : کلیه متقاضیان ثبت نام باید برای ثبت نام نسبت به بارگذاری / یا ارائه مدارک زیر اقدام نمایند.

۱ - تصویر روزنامه رسمی آخرین تغییرات مدیران برای اشخاص حقوقی رسمی

۲- اصل صورتجلسه هیات مدیره مبنی بر تصویب کاندیداتوری عضو هیأت مدیره یا مدیر عامل از سوی شخص حقوقی

۳- ارائه و یا بارگذاری کارت عضویت یا کارت بازرگانی معتبر برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی

۴- تکمیل فرمهای مربوط به ثبت نام در خصوص :

• خوداظهاری در خصوص عدم تصدی مسئولیت یا داشتن رابطه استخدامی در دستگاه های اجرای موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری
خوداظهاری در خصوص نوع فعالیت به تفکیک بخشهای بازرگانی ،صنعتی معدنی و یا کشاورزی
. خوداظهاری مبنی بر عدم سابقه ورشکستگی به تقصیر و تقلب و عدم محکومیت به مجازاتی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی و سپردن تعهد مبنی بر اینکه چنانچه در جریان انتخابات و یا بعد از آن و در طول دوره عضویت افراد در هیأت نمایندگان به موجب حکم قطعی دادگاه صالح، محکومیت کیفری مؤثر بودن داوطلب يــا عضو هیأت نمایندگان صادر شود. عضویت آن فرد در هیأت نمایندگان لغو گردیده و اعتراضی نداشته و مسموع نخواهد بود.
ارائه فرم خوداظهاری و مستندات مؤید استعفای آنان از شغل قبلی خود یک ماه پیش از ثبت نام توسط کارمندان اتاق ها و کارمندان دستگاههای اجرائی دولتی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری) جهت عضویت در هیأت نمایندگان اتاق های تهران و شهرستان ها
تبصره ۵ : به کلیه متقاضیان توصیه می گردد آخرین نسخه اصلاح شده آئین نامه فوق الاشاره را که در آدرس اینترنتی مذکور بارگذاری گردیده است بطور کامل مطالعه نمایند.

تبصره ۶ : چنانچه در طی مراحل و فرآیندهای برگزاری انتخابات و تشریفات قبل و بعد از انتخابات عدم صحت هر یک از مستندات و مدارک تقدیمی متقاضیان برای انجمن نظارت احراز گردد. انجمن ضمن لغو نامزدی و یا عضویت فرددر هیات نمایندگان ، نامبرده را به اتهام ارائه اسناد خلاف واقع به کمیسیون انضباطی اتاق ایران معرفی خواهد نمود. سایر اطلاعات مورد نیاز در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات و احراز اهلیت رأی دهندگان در اطلاعیه ها و آگهی های بعدی به اطلاع انتخاب شوندگان و رأی دهندگان خواهد رسید.

انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات
اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور

پاسخ دهید