info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

رئیس اتاق بازرگانی البرز از نخستین رویداد صنعت مبلمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بازدید کرد

کد خبر: 29742
تاریخ انتشار: 21 آذر 1402 - 17:58
رئیس اتاق بازرگانی البرز در بازدید از اولین رویداد نمایشگاهی صنعت مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان البرز گفت: این فضا با هدف برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در استان و گسترش صادرات و سطح مراودات بین‌المللی البرز ایجاد شده است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی در بازدید از نخستین نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی که با حضور مدیران و مسئولان دولتی و بخش خصوصی استان در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان افتتاح شد، بیان کرد: با هدف توسعه اقتصاد البرز و گسترش سطح صادرات و مراودات بین‌المللی از مبداء استان، نمایشگاه بین‌المللی استان ایجاد شده و در نتیجه این اقدامات نخستین نمایشگاه صنعت مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در این محل در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در گذشته به دلیل پائین بودن نرخ ارز، سالانه شاهد حجم قابل توجهی واردات مواد‌اولیه صنعت مبلمان به کشور بودیم، اما در سال‌های اخیر و با مساعد شدن فضای تولید و تکیه بر توان داخلی شاهد شکوفایی صنعت مبلمان در ایران هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت توجه به تقویت صنایع مختلف در کشور به منظور رفع نیازهای وارداتی افزود: توسعه صنایع در هر بخش به یقین نقش مهمی در افزایش آمار اشتغال کشور و کاهش نرخ بیکاری دارد.

لازم به توضیح است که نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۲۱ و در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در محور کیانمهر به ماهدشت، روبروی فرودگاه بین‌المللی پیام دایر است.

پاسخ دهید