info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

افزایش رقم سفر و فوق‌العاده مسافرت مدیران، بازرسان و کارکنان شرکت‌های تولیدی و اشخاص حقوقی به خارج از کشور

کد خبر: 29799
تاریخ انتشار: 6 دی 1402 - 18:53
با پیگیری دبیرخانه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان البرز انجام شد؛



به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی البرز، با صدور تصویب‌نامه هیات محترم وزیران، رقم هزینه سفر و فوق‌العاده مسافرت مدیران، بازرسان و کارکنان شرکت‌های تولیدی و اشخاص حقوقی به خارج از کشور روزانه از ۲ میلیون ریال به ۴۰ میلیون ریال رسید.

هزینه‌های سفر و فوق‌العاده مسافرت مدیران، بازرسان و کارکنان شرکت‌های تولیدی و اشخاص حقوقی به خارج کشور به استناد تصویب‌نامه شماره ۳۲۸۶/ت ۳۸۹۲۹ هـ مورخ ۱۳۸۷/۰۱/۱۹ هیات وزیران به قرار روزی ۲ میلیون ریال تعیین شده بود که این موضوع مشکلاتی را برای واحدهای مذکور که نیاز به اعزام نیروهای زیر مجموعه خود به خارج از کشور جهت برقراری مراودات بین‌المللی دارند، به وجود آورده بود.

در راستای رفع مشکلات فعالان اقتصادی البرز، این موضوع در دستور کار دبیرخانه شورای گفت‌وگوی استان قرار داده شد و جلسه‌ای در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ با حضور نمایندگانی از استانداری، ادارات کل امور مالیاتی، تامین‌اجتماعی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بخش خصوصی استان برگزار شد.

در این جلسه موضوع بررسی و پیشنهاد افزایش حد نصاب هزینه‌های اقامت به ازای هر روز از مبلغ ۲میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال مطرح گردید.

در نهایت با پیگیری دبیرخانه شورای گفت‌و‌گوی استان و با صدور تصویب‌نامه شماره ۱۷۳۸۰۱ت/۶۱۹۰۷ ه هیات وزیران در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ رقم حد نصاب هزینه‌های اقامت برای مسافرت مدیران، بازرسان و کارکنان شرکت‌های تولیدی و اشخاص حقوقی به ازای هر روز به ۴۰ میلیون ریال افزایش یافت.

پاسخ دهید