برندسازی مجدد یک استراتژی بازاریابی است که در آن یک نام، اصطلاح، نماد، طرح، مفهوم یا ترکیبی از آنها برای یک برند تثبیت شده با هدف ایجاد یک هویت جدید و متمایز در ذهن مصرف کنندگان، سرمایه گذاران، رقبا و سایر ذینفعان ایجاد می شود. با توجه به بحران موجود ناشی از تحریم های ظالمانه و استقبال کمرنگ بازارهای جهانی از برندهای ایرانی، برندسازی مجدد کمک شایانی در جهت کسب جایگاه بهتر در بازار و عملکرد بهتر در قبال رقبا را دار می باشد.
کد خبر: 29531
تاریخ انتشار: 9 مهر 1402 - 08:24